شعر طنز زن شوهر با اهنگ شعر هوایی شدیه محسن یگانه

شعر طنز زن شوهر با اهنگ شعر هوایی شدیه محسن یگانه

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:47---19 بهمن 1393
سلام وبلاگـــــــــــــــــــــــــ ـت خیلی باحاله خدایی خخخخخخخخخخخ
با اجازه دو تا پست کپی کردم البته اگ راضی نبودی بهم نظر بده برش دارم
به منم سر بزن با همه نوع وبلاگ و سایت تبادل لینک میکنم موفق باشی
پاسخ: تبادل لینک کردم


رضا
ساعت15:52---19 بهمن 1393
سلام. وبلاگت عالیه. مخصوصا قالبش. من که خوشم اومد

پاسخ: مرسی ازت


آرام
ساعت1:31---17 بهمن 1393
عزیزم بلاگت عالی عکسات فوق العادن

pooya
ساعت15:48---13 بهمن 1393
سلام خوبی عالی بود این پستت
خیلی از مطالبت خوشم اومد
میخوام یه چیز دوستانه بهت بگم این یه تبلیغ نیست چون از وبت خوشم اومده میخوام به یه جا دعوتت کنم
اصلا بیا مطالب وبتو هم اونجا بزار هم تو وب خودت
تمام امکانات اونجا رایگانه هیچ پولی نمیدی
میتونی با خیلی ها دوست بشی و پست هاتو به اشتراک بزاری
هر چیزی که فکر کنی اونجا داره

اینم اون سایتِ هست

http://melodypatogh.ir/
( منتظرت هستم )


farham
ساعت19:25---9 بهمن 1393
خخخخخخخخخعالی بود مرسی
پاسخ: خواهش موکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نویسنده : roge | پنج شنبه 9 بهمن 1388برچسب:طنز , - 19:11 |